dimecres, 11 de juny del 2008

L'AVE A CASTELLÓ HA DONAT HUI UN PAS IMPORTANT


Punxeu als documents per a visualitzar-los.

El projecte de l'AVE València-Castelló ha donat hui un pas important amb la formulació de la Declaració d'Impacte Ambiental (DIA) del túnel passant de València al Butlletí Oficial de l'Estat. Amb açò, tot l'itinerari entre València i Castelló té DIA. Els passos següents són l'aprovació de l'Estudi Informatiu (que es produirà en breu), i la finalització de la redacció del projecte del túnel passant, ja en marxa. Els estudis geològico-geotècnics estan en redacció entre València i Puçol, i pendent d'adjudicació entre Puçol i Castelló. Per tant, la licitació de la redacció dels projectes de construcció entre València i Castelló a partir del túnel passant està ja prop.
Només cap felicitar-se pel pas que ha donat hui l'arribada de l'alta velocitat a Castelló, i la ratificació dels terminis que ha donat el Govern per a l'execució de la infraestructura.
Tot i això, insistisc, els castellonencs podrem viatjar el 2010 amb AVE des de Castelló a Madrid per l'actual plataforma, i això serà posssible per l'impuls que este Govern ha donat al projecte, després de trobar-se'l amb un 1'5% licitat en 2004.


1 comentari:

PROGRESSISME ha dit...

Isabel em va alegrar molt voret i fer-me aquella foto amb tú. És bonic vore com en els dos anys que porte en política i any i mig que ha passat des de que em presentava per a regidor a Onda amb Enrique Navarro. En aqulls mesos tot era nou per a mí i jo estava acavant la meua carrera i eren dies a nivell personal molt bonics. Ara continue amb la mateixa ilusió que mai pedre perque sempre ha sigut en tot així, sempre amb el somriure a la boca i les dents fora. Estic treballant molt, fent el doctorat i el master com vaig dir-te Vaig a tots els actes amb el meu grup municipal a pesar d´haver-me quedat fora de l´Ajuntament, de no haver arrivat a entrar. Sóc l´únic que es manté dels que no va entrar. El partit ha de treballar sempre de cada a la societat i amb un somriure, mostrar-se sempre amb bona cara i anar a fer presència a tot. I a part, quan no et veuen, aleshores estudiar i preparar-te molt, llegir lleis, llibres... Cada volta em done més compter de que vull canviar el món per poc que siga i la política és el mig.
GRÀCIES a gent com tú encara em motive més a anar als actes. VALS MOLT gràcies per tot i al meu blog està la nostra foto i les fotos de la manifestació. LLIG SI pots l´article anterior sobre la fira del llibre a Onda ( QUE PER CERT NO LI HE CORREGIT LES FALTES I HO HE ESCRIT MENTRES PARLAVA PER TLF DEU MEU).GRÀCIES I QUE SAPIGUES QUE A ONDA HI HA UN XIC QUE LLUITA PELS NOSTRES IDEALS.