dimecres, 5 de novembre del 2008

CONFIRMAT: CAMPS VA MENTIR A LA DARRERA SESSIÓ DE CONTROL

Ho vaig denunciar a aquest bloc en una entrada publicada el 23 d'octubre, i les dades de l'atur conegudes ahir ho confirmen: el president de la Generalitat va mentir de forma clara i rotunda davant el Parlament a la darrera sessió de control, i les mentides han quedat enregistrades al Diari de Sessions.

El president de la Generalitat, Francisco Camps, va dir textualment que "estem destruint ocupació per davall de la mitjana espanyola". Ara, amb les dades de l'INEM conegudes ahir, saben que al País Valencià (confie que el Tribunal Suprem no m'obligue a prescindir d'aquest terme) l'atur ha augmentat un 53% al darrer any, el major de tot l'Estat. Però és que a Castelló eixe percentatge és del 101'35%, la província on més ha pujat la desocupació, seguida de lluny per Guadalajara, en segon posició, amb un increment del 64%.

Per tant, em reafirme en la meua denuncia: Camps ha mentit al Parlament i al poble valencià, lamentablement amb total impunitat. Si la mentida havera vingut del president del Govern d'Espanya Canal 9 l'havera retreta mil vegades.

I em ratifique en el que vaig dir el 23 d'octubre. En termes objectius, la desocupació creix a València a un ritme tres vegades superior a la de la resta d'Espanya, entre altres coses perquè el Govern valencià ha descuidat els sectors productius tradicionals, no ha invertit en la qualificació dels treballadors, i ha practicat una política econòmica sustentada sobre un sector tan volàtil com la construcció. D'ahí que Castelló haja duplicat el nombre d'aturats al darrer any. El seu principal sector industrial, el taulell, està directament relacionat amb la construcció.

I ara, amb les dades a la mà, em ratifique en els meus laments: Mentir a la cambra de representació ix gratis, i el menyspreu queda impune. No hi ha reprovació social, ni electoral, ni mediàtica.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Par de culpa tindreu al PSPV de que Camps mentisca amb impunitat, dic jo, vaja.