dijous, 24 de gener del 2008

"DONES ATRAPADES"

Cristina Guzmán i Isabel Escudero, a la inauguració de l'exposició.
"Dones atrapades" és el suggeridor títol de l'exposició de ceràmica que acaba d'inaugurar l'artista d'Aldaia Cristina Guzmán a una sala del Gran Teatre de Paterna. Hi vaig assistir a la inauguració com a companya de treball de l'artista per tal de donar suport a la tasca d'una dona que acumula ja nou exposicions individuals i una trentena de col.lectivas. A més, obres seues han estat seleccionades per a formar part d'una dotzena de col.leccions. És una trajectòria respectable que també es pot admirar a la seua web (www.cristinaguzman.com).

Allí, a més de gaudir de l'obra de la companya Cristina, m'hi vaig trobar amb amics com Manuel Boix, vaig comprovar les magnífiques infraestructures culturals de Paterna, i vaig tindre l'oportunitat de conéixer als gestors culturals locals. Un goig. No deixeu de visitar l'exposició fins el 15 de febrer.