L'alcalde de Castelló ha anunciat que encarregarà un estudi econòmic per a determinar el cost diari sense que la ciutat dispose de tren AVE. Se suposa que un estudi pagat amb diners de tots els contribuents.
És en això en el que ocupa l'alcalde de Castelló el seu temps i els nostres diners?
Per a començar, i per a donar mostres de cohesió i equitat, Alberto Fabra hauria d'encarregar eixe mateix estudi referit a totes les dotacions i serveis amb què hauria de contar la ciutat, i dels que no disposa. Pot encarregar un estudi sobre el cost diari sense troleibús, el cost diari sense la Ciutat de les Llengües, el cost diari sense el Centre de Convencions, el cost diari sense l'autovia a Burriana, el cost diari sense ronda, el cost diari sense aeroport, el cost diari sense escoles de zero a tres anys, etc.
Però ja posats a encarregar un estudi de lucre cessant de l'AVE, caldrà convenir que la referència temporal hauria d'arrancar el mateix dia en què José María Aznar va decidir posar en servei l'AVE a Valladolid i a Màlaga abans que el de la Comunitat Valenciana, i en justícia atribuir als anys de govern del PP en la proporció que corresponga el cost de no tindre AVE.
Però em tem que, coneixent com se les gasta Fabra, l'estudi econòmic arrancarà al març del 2004.
Qüestió a banda suposen els assumptes en què l'alcalde de Castelló ocupa el seu temps. O potser hauria de dir el temps dels ciutadans. Perquè no sols els diners són dels ciutadans. També el temps que l'alcalde hauria d'ocupar en la gestió municipal, i en canvi dedica a fer política de partit. Això sí, amb els diners de tots els ciutadans.
És en això en el que ocupa l'alcalde de Castelló el seu temps i els nostres diners?
Per a començar, i per a donar mostres de cohesió i equitat, Alberto Fabra hauria d'encarregar eixe mateix estudi referit a totes les dotacions i serveis amb què hauria de contar la ciutat, i dels que no disposa. Pot encarregar un estudi sobre el cost diari sense troleibús, el cost diari sense la Ciutat de les Llengües, el cost diari sense el Centre de Convencions, el cost diari sense l'autovia a Burriana, el cost diari sense ronda, el cost diari sense aeroport, el cost diari sense escoles de zero a tres anys, etc.
Però ja posats a encarregar un estudi de lucre cessant de l'AVE, caldrà convenir que la referència temporal hauria d'arrancar el mateix dia en què José María Aznar va decidir posar en servei l'AVE a Valladolid i a Màlaga abans que el de la Comunitat Valenciana, i en justícia atribuir als anys de govern del PP en la proporció que corresponga el cost de no tindre AVE.
Però em tem que, coneixent com se les gasta Fabra, l'estudi econòmic arrancarà al març del 2004.
Qüestió a banda suposen els assumptes en què l'alcalde de Castelló ocupa el seu temps. O potser hauria de dir el temps dels ciutadans. Perquè no sols els diners són dels ciutadans. També el temps que l'alcalde hauria d'ocupar en la gestió municipal, i en canvi dedica a fer política de partit. Això sí, amb els diners de tots els ciutadans.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada